2016. november 10., csütörtök

Politizálok? Avagy hogyan kerül az amerikai elnök választás a Coach asztalára


A választás eredménye: Rémálom!

Amikor megtudtam az amerikai elnökválasztás eredményét, szabályosan lefagytam. Már a Brexit kapcsán is azt gondoltam, hogy a józan ész fog győzni a szavazáson, és a Brittek jól látják, hogy mennyire nagy butaság a kilépés, de tévedtem.
Aztán látva, hogy az eredmény után mennyien a fejükhöz kaptak és nyilvánosan kijelentették, hogy hiba volt azt hinni, hogy az egyes szavazók voksa nem számít, megnyugodtam. Még egyszer ez nem fordul elő gondoltam, mert látva, hogy milyen galibát okoz a meggondolatlan lelkesedés, minden ember jobban oda fog figyelni ezentúl a világon.
És most, hogy az amerikai nép is belelépett a csapdába, úgy éreztem, vége a világnak. Aztán még olvastam is egy-két cikket, "okos" emberek tollából, akik hasonlóan elképedtek, és csúnya jövőt jósoltak, és rendesen összeomlottam.

ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐ!

Észre sem vettem, hogy mit teszek magammal és a saját világommal, miközben riadtan festegettem le magamban a közelgő "világvégét".
Szerencsére vannak nálam éberebb kollégáim - most nevezetesen Monostori Timi - akik józanok tudtak maradni és gyorsan felrázzák azokat, akik hozzám hasonlóan kicsit megtántorodtak a hírtől.
Kedves Olvasóm, ha hasonlóan aggodalmas lelkiállapotba került az utóbbi idők politikai történéseitől, mint én, kérem, mindenképpen szánjon néhány percet Timi mondanivalójának meghallgatására!
Azonnali hatású, nagyon fontos, ébresztő gondolatok.

Timi video üzenete itt letölthető!


Nos, már jobban is van?

Én azonnal felébredtem a rajtam úrrá levő rémálomból a video láttán!

Kedves Olvasóm, biztos vagyok benne, hogy Önt is felrázták Timi mondatai.

Szeretnünk kell saját magunkat, hiszen ez a kulcsa, az alapja annak, hogy az életünk irányítói lehessünk és a minket körülvevő világgal jó viszonyban tudjunk lenni. Ha én nem szeretem, nem fogadom el magam, akkor hogyan várhatnám, hogy mások szeressenek?
S ha szeretem magam, akkor ugye nem tehetem meg, hogy bántom, rémisztgetem magamat?!

Ne feledje! A rettegés rettegést fog vonzani, olyan emberekkel találkozunk, akik szintén rettegnek, mert velük lesznek közösek az érzéseink. Olyan cikkekbe botlunk, amelyek mindenféle rémisztő változásról szólnak, s ezek fel fogják erősíteni a rettegést bennünk. Egy rettegő ember pedig begubózik, elbújik, védelmi intézkedéseket tesz és biztosan nem hoz előremutató, bátor döntéseket.
A rettegő ember könnyen befolyásolható, nem ura a saját életének, a saját sorsának. Ugye Ön nem szeretne a saját életében egy báb lenni, akit a sors ide-oda rángat?
Ha Ön olvassa ezt a blogot, akkor biztosan nem!
Akkor Ön, Kedves Olvasóm, olyan személy, aki jobban szeretne élni, jól akarja magát érezni a saját életében, s biztos vagyok abban, hogy már van is jó pár pozitív gondolata, hogy ez a mostani világpolitikai helyzet, hogyan tudja az Ön életét pozitívan befolyásolni, és mit tud Ön tenni most azért, hogy ez a világ még jobb hely legyen.


Politizálok?

Nem, nem szándékom belefolyni a politikába! A világ eseményei azonban megtörténnek és ha nem figyelünk oda, akkor negatív befolyással lehetnek az életünkre, ezért fontosnak tartom, amit Timi is elmondott, hogy ilyenkor mindenki, aki segítő foglalkozást űz, szólaljon meg és segítsen átfordítani pozitív irányba a gondolatokat. Én is ezt teszem most.

Tegye le most Ön is a voksát egy jobb világ mellett, építsünk együtt egy boldogabb világot, mert igenis, mindenki pozitív hozzáállása és gondolata számít!

Ha Ön is egyetért Timi gondolataival és szeretne segíteni másoknak, ne habozzon, ossza meg a videot, vagy saját pozitív gondolatait itt a blogban, vagy a Családi Lendületváltó Coaching Facebook oldalán!

                                                             Kóbor Virág, az Ön Life-coach partnere,
                                                             virag.kobor kukac gmail.com





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése